Espectacles / Impro-Fighters / Lluitadors
Marijuana   Zirconita
  Zirconita
Al 1986, l’equip de Hoquei Patins “Karlsruhe de Barberà del Vallès” va guanyar la copa de 2a regional. En acabar el partit, la seva capitana va ser brutalment atropellada per un grup d’skaters que la van deixar moribunda. Gràcies a un equip d’experts cirurgians, van poder reconstruir-la biònicament i així acabà convertint-se en "La Diabla Sobre Ruedas", una justiciera fora de la llei que s’encarrega de mantenir nets els carrers d’skaters i de tot aquell que es creui pel seu camí.
 

Prové de la llunyana galàxia de Zírcon, coneguda arreu de tot l'univers pels seus magnífics improvisadors. Malgrat això, Zirconita pertany a la pitjor família d'improvisadors de la seva galàxia.
És per això que la seva mare va venir a concursar a Impro-Fighters, per tornar a casa com a "reina de la impro" i d'aquesta manera netejar l'honor de la família, però ja fa dos anys que va marxar i no en tenen notícies.
Ara, Zirconita arriba a la Terra per buscar la seva mare i tornar a casa amb el cinturó de campiona posat.

Niña de Papá   Badhu
Niña de Papa   Badhu
Filla única d'una família adinerada. Va néixer en un núvol rosa, on encara continua vivint. Ha començat la carrera de dret dos cops, i un la d'econòmiques, però segueix capficada en exercir la seva veritable vocació: Gastar diners.
El seu món gira al voltant de la moda i la premsa del cor. Per això el seu pare, tip de la inutilitat de la seva filla, ha decidit pagar per que sigui acceptada al campionat.
  Fill de mare india i pare pakistanès, nascut a la vora del Ganges i es creu que els seus efluvis l’han afectat una mica. De ben petit que es quedava bocabadat admirant els cartells de Bolly-wood i el seu somni era ser director de cinema, la sort... o no, el va portar a Barcelona a vendre roses, falafels, pites i repartir bombones de butà al districte de Gràcia. Ara el seu objectiu és un altre: conèixer una catalana de casa cantonera  i casar-se amb ella.
lola cruz   Pepa la mochos
lola cruz   pepa mochos
És una llegenda viva. Una de les assassines a sou més cotitzades dels serveis secrets mundials. És ràpida, neta i més bruta que una pedra. Adora el perill i es diu que pot matar amb una sola mirada. Va néixer a Chiclana i diu la llegenda que als cinc anys se li va aparèixer la Verge del Rocío. Des de llavors, Lola professa adoració a la seva Verge, que porta penjada del pit com a bona "rociera".
Per contractar els seus serveis pregunta per ella a la guingueta "El Besugo" de Chiclana... aquest missatge s'autodestru-irà en 5 segons.
 

Des del primer combat d'Impro-Fighters hi va haver una persona que va treballar des de l'ombra, netejant la suor i les llàgrimes dels nostres lluitadors. Fa sis anys que demana una oportunitat i finalment la federació ha accedit a tenir-la com una lluitadora més en aquest campionat d'estiu a mode de prova i sense puntuar, és clar.
Ella va ser fregadora d'or el 1987 i Miss Vileda el 1990. El KH7 li corre per les venes; aquesta dona no pixa, desinfecta la tassa amb un raig de amoníac. Avui ha canviat el cub pel quadrilàter.

Aerobic Boy   sole de Alcorcón
Aerobic Boy   sole
De petit era un nen que mai va tenir ritme, però a base d'esforçar-se, el seu ritme va millorar i es va fer professor d'aerobic d'un grup de jubilats. Ara és entrenador personal de les estrelles de Hollywood.
  Aquesta lluitadora s'ha fet a si mateixa, va sortir de la misèria per esdevenir dependenta de Pimkie. Li ha declarat la guerra a Zara, Mango, Bershka perquè ella és carnassa d'encants i regateig. La festa corre per les seves venes. Ve disposada a carregar-se tot aquell lluitador que es passi de la ratlla, o, si s'escau tot aquell que es passi de la clenxa. Directament des de Alcorcon, La Sole.
wonderful   El Fugas
 

Hi havia una vegada en un regne molt molt llunyà, una pobra princesa òrfena. Cansada de fer de minyona de la seva madrastra i farta de rentar els calçotets de set homenets, va decidir fugir del món de fantasia al qual pertanyia per arribar a un món més real, de realitat, on les princeses són de poble i prefereixen un torero que a un aristòcrata hemofílic.
Amb la seva força i la seva tenacitat ve disposada a descongelar al mateix Walt Disney. L'única lluitadora de sang blava, Wonderfull Mylife


Apadrinat de petit per un dels sicaris més temuts, va ser introduït al món del crim, l'extorsió i el contraban. Als 9 anys és detingut per primera vegada i acusat de tràfic de drogues, activitat idònia per la seva capacitat. Va ingressar al seu primer internat, i va protagonitzar la seva primera fuga, després la seva trajectòria va continuar per presons de tot el món, però sempre aconsegueix escapar. No hi ha mur que el retingui. És agressiu i violent; si te'l trobes, llança-li quelcom per menjar i surt corrent.
 ÀRBITRE
 
Johnny Bravo

Jonny Bravo és el nom de guerra d'aquest soldat. Sabem que la seva mare és una britànica establerta a Gibraltar: Tracy MacGiver però poques dades més es coneixen d'aquest mercenari escocès.
Entre algunes de les seves proeses, hi figura la conquesta de l'illa de Perejil, on va trobar a Luísa, cabra a la qual no va dubtar en adoptar i que l'ajuda que li presta a Impro-Fighters es fa imprescindible a cada combat.
La federació li ha permès lluir la seva "kilt" com a part de l'uniforme de presentador, sempre que la seva faldilla mai descobreixi al públic el secret inescrutable que amaga tot genuí gaiter.

LLUITADORS CONVIDATS
 
Marijuana   Predicador
 
Nascuda en el si d'una adinerada família de Barcelona, Maria Joana Vil·laseca i Reixach, va ser segrestada per una banda anarquista a la sortida de la Salle Bonanova. Durant 7 llargs dies va ser torturada amb l'incessant sonar dels timbals, obligada a dormir amb gossos sarnosos, sotmesa a una dieta basada en Marihuana, Xibeques i hamburgueses de Tofu. Però allí va conèixer als seus grans mestres "Peus Negres" que la van guiar cap a una nova vida espiritual. Es va tornar la dona a la qual temen els antidisturbis... MARIJUANA MALASPULGAS!
Va néixer a una família pobra, va passar els primers anys de la seva vida al cantó fosc, fent el que fos necessari per a sobreviure. Als 17 anys toca fons, desnodrit, sense sostre... fins que un dia, caminant pel carrer, es va trobar un llibre que li canviaria la vida: "La Biblia". Dicideix creure en Déu i aquest va començar a proveir-lo de tot el que necesitaba. Decideix portar el seu missatge, "Déu ens proveeix", per tot el món, i té una legió de fidels incondicionals que el segueixen i creuen en el seu missatge.
Mr Bisturi   Kassandra
 
El van fer fora al tercer curs de medicina perquè, o estava borratxo o es ficava tot el que trobava. Ara opera a casa, preu a convenir. La seva especialitat és la cirurgia de pits amb silicona de fuster. El seu promig és: de cada 10 pacients 3 la palmen.
  De petita movia objectes, i va ser ensenyada per l'esperit de la seva àvia que li transmetria els seus poders. Actualment viu amb els esperits del bosc a on practica totes les branques possibles de l'esoterisme. Si la necessites, pots trucar-la al 888.333.333.
La Viuda Negra   Lo-Lai-Lo Chang
 
Famosa per haver enterrat a 99 marits, busca a la seva víctima número 100. Abans de començar un combat, li agrada brindar amb el públic amb la seva copa d'elixir mortal. Repta els seus adversaris llançant el seu ram de flors pansides al terra.
Va néixer a una ciutat desconeguda, els seus pares el van abandonar quan era molt petit i es va espavilar tot sol. Amb sis mesos va aprendre a fer el pi per guanyar-se unes monedes, però no era suficient i va decidir recórrer món. Va anar aprenent tots els secrets allà a on anava, però va arribar a un lloc a on va trobar la pau i la veritat. A la Xina va conèixer qui seria el seu mestre, "Shao Petit", amb qui va passar 20 anys  i ara retorna per cercar venjança.